جمعه 31 فروردین 1403

30 مرداد 1395

مسئول کار گروه یاوران معنوی و فرهنگی کشور: آموزش به 50 هزار روحانی در سطح کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

مسئول کار گروه یاوران معنوی و فرهنگی کشور با اشاره به اینکه در اربعین سال گذشته 2 میلیون زائر از ایران عازم عتبات عالیات شدند، افزود: 50 هزار روحانی در سطح کشور برای خدمات رسانی به زائران آموزش داده می شوند.


حجت الاسلام و المسلمین"مسعود حاج ابراهیمی" عصر امروز 30 مرداد ماه در نشست کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی (ع) استان کرمان با اشاره به وظایف سازمان حج و زیارت، گفت: نکته ای که مقام معظم رهبری تاکید دارند این است که جریان سیدالشهدا یک جریان مردمی باشد و دولتی نشود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در این خصوص تامین و آماده سازی زیرساخت ها در همه حوزه های فرهنگی و اجرایی است تصریح کرد: شاید علت اینکه با یک حرکت سریع و رو به بالایی در این راستا حرکت می کنیم، برخورد خالصانه میزبان (عراق) است..

مسئول کار گروه یاوران معنوی و فرهنگی کشور تصریح کرد: در 21 استان دفتر نمایندگی داریم و در استان هایی که نداریم مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آن استان به عنوان مسئول این دفتر شده اند.

حاج ابرهیمی با اشاره به اینکه در اربعین سال گذشته 2 میلیون زائر از ایران عازم عتبات عالیات شدند، افزود: 50 هزار روحانی در سطح کشور برای خدمات رسانی به زائران آموزش داده می شوند.

وی با اشاره به اینکه اربعین یک روز نیست، عنوان کرد: برای خروج مطلوب زائرین نیازمند زیر ساخت های مناسب می باشیم.