جمعه 31 فروردین 1403

30 مرداد 1395

در ديدار نماينده بِعثه در عراق با آيت الله فياض عنوان شد؛ ايران افتخار شيعه و پشتيبان واقعي اهل بيت(ع) است

در ديدار حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق با آيت الله فياض عنوان شد: ايران افتخار شيعه و پشتيبان واقعي اهل بيت(عليهم السلام) در جهان است.


حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق به همراه حجج اسلام و المسلمين بهجتي، علم الهدي و احساني، نمايندگان بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا، نجف اشرف و كاظمين با آيت الله فياض، از علماي نجف اشرف ديدار و گفت و گو كرد.

در اين ديدار نماينده بعثه رهبري در عراق با ارائه گزارشي از فعايت هاي فرهنگي بِعثه مقام معظم رهبري براي زائران ايراني و برگزاري دعاي عرفه براي بهره برداري معنوي بيشتر نكات مورد نظر خود را بيان كرد.

در اين ديدار آيت الله فياض، ضمن تحسين ملت ايران گفت: مردم ايران مُحِب واقعي اهل بيت(عليهم السلام) بوده و از هرگونه افراط و تفريط به دور هستند.

اين مرجع تقليد عنوان كرد: شيعه مكتب اعتدال است.

وي در ادامه با اشاره به اهميت نمار جماعت، حضور مردم ايران را پسنديده خواند و گفت: پسنديده است، رسانه هاي فرهنگي و تبليغي ايران نسبت به تبليغ اهميت حجاب اهتمام بيشتري داشته باشند.

آيت الله فياض نقش روحانيون را براي بيان معارف و احكام شرعي بسيار مهم خواند و افزود: روحانيون با مردم مهربان باشند و به آنان كمك كنند تا در اين سفر بيشترين بهره معنوي را ببرند.

وي در پايان تأكيد كرد: ايران افتخار شيعه و پشتيبان واقعي اهل بيت(عليهم السلام) در جهان است.