چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

28 مرداد 1395

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد آمادگی کامل اوقاف همدان برای اربعین حسینی

حجت الاسلام کاروند به آمادگی کامل برای اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: استان همدان سالانه میزبان بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی است و از هم اکنون برای اسکان و پذیرایی از زائرین برنامه ریزی های لازم باید انجام شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در حاشیه بازدید از بقاع متبرکه اسدآباد اظهار داشت: در حال حاضر 25 امامزاده در سطح استان در حال بازسازی و مرمت است که بهسازی برخی از این بقاع از سالها پیش آغاز شده که به علت کمبود منابع مالی تاکنون تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه تعاون، همدلی و مشارکت مردم و مسئولان سبب انجام بهتر امور، رشد و شکوفایی آن منطقه خواهد شد افزود: در سال های اخیر در امر ساماندهی بقاع متبرکه استان همدان فعالیت های خوبی انجام شده است.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه عملیات برق رسانی به امامزاده پیرسلمان به اتمام رسیده است گفت: بزودی عقد قرارداد برای ساخت ضریح این بقعه متبرکه انجام خواهد شد تا شاهد آبادانی بهتر این مکان باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همچنین بر تسریع در بهسازی بقعه امام زاده هادی در روستای چنارسفلی تأکید کرد و گفت: تمام تلاش برای ساخت سریعتر گنبد این مکان مقدس انجام می شود.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه یک میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مسجد امام خمینی (ره) اختصاص یافت افزود: این مسجد در مسیر بزرگراه کربلا و در گردنه اسدآباد واقع شده و نقش ویژه ای در اسکان و پذیرایی زائران دارد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به آمادگی کامل برای اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: استان همدان سالانه میزبان بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی است و از هم اکنون برای اسکان و پذیرایی از زائرین برنامه ریزی های لازم باید انجام شود.