چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

25 مرداد 1395

برگزاری اولین جلسه کارگروه یاوران معنوی اربعین استان چهارمحال وبختیاری

اولین جلسه کارگروه یاوران معنوی اربعین استان چهارمحال وبختیاری در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری با حضور اعضاء کارگروه برگزار گردید


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، اولین جلسه کارگروه یاوران معنوی اربعین استان چهارمحال وبختیاری در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری با حضور نهاد های مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی ، سازمان اوقاف و امور خیریه و کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار گردید.

این جلسه به منظور ساماندهی و ارتقای سطح کیفی و استفاده از ظرفیت ارزنده مساجد و ائمه جماعات در اطلاع رسانی، آموزش و راهبری فرهنگی و تبلیغی زائران اربعین حسینی و هماهنگی با روحانیون استان به عنوان یاوران اربعین برگزار گردید.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری بعنوان مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین، اصول، ضرورت و اهداف تشکیل کارگروه یاوران معنوی اربعین را تشریح و وظایف اعضای این کارگروه را بررسی و تدوین نمودند. در ادامه نقش ائمه جماعات و روحانیون استان در اجرای این طرح بررسی و تولید محتوای آموزشی و برگزاری برنامه ها و همایش های آموزشی فرهنگی در دستور کار این کارگروه قرار گرفت.