چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

24 مرداد 1395

محبت به اهل بيت(ع) پايه هاي اسلام را تقويت مي كند

حجت الاسلام احساني گفت: هر چقدر ما نسبت به محبّت و مودّت به اهل بيت (عليهم السلام) تلاش كنيم، پايه هاي اسلام را تقويت كرده ايم.


همزمان با دهه كرامت و ميلاد امام رضا (عليه السلام) جلسه مشترك بعثه مقام معظم رهبري، مسئولين شمسا و مديران ثابت كاظمين برگزار شد.

در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين احساني، نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با اشاره به ايام دهه كرامت و ولادت با سعادت امام رضا(عليه السلام) با اشاره به روايتي از پيامبر مكّرم اسلام(ص) گفت: از نگاه ايشان هر چيزي پايه و اساسي دارد و پايه و اساس اسلام، محبّت و مودّت به اهل بيت (عليهم السلام) است.

وي افزود: هر چقدر ما نسبت به محبّت و مودّت به اهل بيت تلاش كنيم، پايه هاي اسلام را تقويت كرده ايم و يكي از راه هاي محبّت نسبت به اهل بيت، زيارت آنها مي باشد كه بحمدالله اين نعمت براي ما فراهم شده و همه روزه خيل عظيم مشتاقان در حرم هاي پاك ائمه (عليهم السلام) در نجف، كربلا، كاظمين و سامراء حاضر مي شوند.

حجت الاسلام احساني اظهار كرد: ما در اين لباس خدمتگزاري دو توفيق داريم؛ هم توفيق زيارت و هم توفيق خدمت به زائران و ميهمانان اهل بيت (عليهم السلام) و يقينا خدمت به زائرين و محبين اهل بيت (عليهم السلام)، قلب مقدس رسول الله (ص) را خشنود خواهد كرد.

در ادامه حجت الاسلام نصري نصرآبادي، مسئول فرهنگي بِعثه كاظمين با استفاده از پاورپوينت برنامه هاي فرهنگي بِعثه رهبري را براي مديران ثابت جديد الورود تشريح كرد.