پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

12 مرداد 1395

در آن دنيا محبت اهل بيت(عليهم السلام)، قرآن، ورع و تقوا خيلي خريدار دارد و به اين مسائل بها مي دهند.

سخنران بِعثه مقام معظم رهبري گفت: اسلام مي گويد غذاي حلال بخوريد، به مكان حلال برويد، حلال نگاه كنيد؛ اسلام يك خط قرمز مهم دارد و آن اينكه به حرام خدا داخل نشويد.


مراسم سخنراني بِعثه مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام حسين(عليه السلام) با حضور مسئولان بِعثه رهبري و شماري از زائران حسيني برگزار شد.

در اين مراسم آيت الله سيد رحيم توكل، سخنران بِعثه رهبري با اشاره به آياتي از قرآن كريم كه مردم را به تقوا توصيه مي كند، افزود: تعبير «اتقو الله» در قرآن شده است، يعني اي مردم از گناهانتان بترسيد و خداوند به باطن و ظاهرتان آگاه است.

عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار كرد: در گناه نزول بلا است و اگر تقوا داشته باشيم، عزيز مي شويم؛ در آن دنيا محبت اهل بيت(عليهم السلام)، قرآن، ورع و تقوا خيلي خريدار دارد و به اين مسائل بها مي دهند.

سخنران بِعثه رهبري با بيان اينكه در جهان آخرت پرونده اعمال انسان به او نشان داده مي شود، افزود: گناهكاران خود به پرونده هايشان نگاه مي كنند و با ديدن آن اعمال لرزه بر اندامشان مي افتد.

عضو مجلس خبرگان رهبري عنوان كرد: اسلام مي گويد غذاي حلال بخوريد، به مكان حلال برويد، حلال نگاه كنيد؛ اسلام يك خط قرمز مهم دارد و آن اينكه به حرام خدا داخل نشويد.

سخنران بِعثه رهبري افزود: اگر نفس لاقيد مقيد شد، انسان را عزيز مي كند، آن گاه ملائكه نازل مي شوند و بر دستان انسان با تقوا بوسه مي زنند و حتي وقتي جان مومن را مي خواهند بگيرند، با آرامش و طمأنينه اين كار صورت مي گيرد.

در پايان اين مراسم مراسم مداحي از سوي حاج علي اكبر رياحي اصل، ذاكر اهل بيت (عليهم السلام) برگزار شد و زائران ايراني در سوگ سالار شهيدان به عزاداري پرداختند.