جمعه 10 فروردین 1403

08 مرداد 1395

سفير عراق در ايران: جلسه هماهنگي اربعين در بغداد

سفير عراق در ايران گفت: در سال گذشته 11 دفتر كنسولي در 11 استان ايران براي سرعت بخشيدن به صدور رواديد زائران اربعين حسيني داير شد كه اين اقدام در هيچ كشوري سابقه ندارد.


عبودالموسوي سفير عراق در ايران با اشاره به ضرورت برگزاري باشكوه آيين اربعين گفت: در سال گذشته شاهد موفقيت خوبي در زمينه تامين امنيت و تغذيه زايران امام حسين(ع) در ايام اربعين بوديم.

وي با اشاره به حضور گسترده و پرشور زائران در اين پياده روي اربعين حسيني افزود: اين آيين در شرايطي برگزار شد كه با تروريست ها در حال مبارزه بوديم و به خاطر برگزاري موفقيت آميز بودن مراسم اربعين، پيام هاي تشكر از رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران و ساير مقامات اين كشور دريافت كرديم.

سفير عراق در ايران ادامه داد: در سال گذشته 11 دفتر كنسولي در 11 استان ايران براي سرعت بخشيدن به صدور رواديد زائران اربعين حسيني داير كرديم كه اين اقدام در هيچ كشوري سابقه ندارد.

عبودالموسوي به برگزاري جلسات متعدد براي آيين اربعين امسال اشاره كرد و گفت: به زودي جلسه اي در بغداد تشكيل خواهد شد تا امسال بهتر و بيشتر از سال گذشته بتوانيم ميزبان زايران اباعبدالله الحسين(ع) باشيم.