چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

05 مرداد 1395

دیدار و گفتگوی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی و رئیس سازمان بسیج اصناف کشور

دکترغلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور و حجت الاسلام دکتر احمدی رئیس کمیته فرهنگی در بعثه مقام معظم رهبری گفتگو کرده و راهها و زمینه های همکاری در زمینه اربعین را مورد بررسی قرار دادند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی و رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در محل بعثه مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش (عصر روز دوشنبه چهارم مرداد)  رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در  بعثه مقام معظم رهبری  حضور پیدا کرد و با رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی دیدار وگفتگو کرد و راهها و زمینه های مختلف همکاری فیمابین مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام دکتر احمدی ضمن خوش آمد گویی، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی  و برنامه‌های تدارک دیده شده برای  اربعین 95 را بیان کردند و  از نقش و پشتیبانی اصناف متدین  از اقدام‌هاي فرهنگی اربعین در سالهای گذشته، تقدیر و تشکر کرده و خواستار ایفای نقش موثرتر شبکه کارآمد و گسترده اصناف در امر آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شد. و از رئیس سازمان بسیج اصناف بعنوان عضو ثابت کمیته فرهنگی و آموزشی دعوت کرد.

در ادامه آقای دکترغلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور ضمن استقبال و پذیرفتن بعنوان عضو کمیته فرهنگی آموزشی از زحمات  کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی، تقدیرو به همکاری سازمان بسیج اصناف با کمیته فرهنگی آموزشی تاکید کردند و خواستار تعامل و همکاری بیشتر  بین دو نهاد شد.