پنج شنبه 9 فروردین 1403

02 مرداد 1395

مازندرانی‌ها به عنوان خادم اربعین به عراق اعزام می‌شوند

مسئول ستاد خادمین کربلا مازندران گفت: زمینه سفر افرادی که علاقه به حضور در کشور عراق برای خدمت به زائران را دارند، فراهم شده است.


به گزارش بلاغ، سیدهادی حسینی طی گفتگویی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی خادمین کربلا در مازندران، اظهار کرد: این ستاد با همت خادمین شهدای استان مازندران برای ساماندهی برنامه‌های اربعین حسینی در کشور عراق تشکیل شد و در ایام اربعین سال گذشته نیز نخستین سال فعالیت خود را آغاز کرد.


وی افزود: ستاد مردمی خادمین کربلا با کمک‌های مالی و معنوی مردم مازندران، از ایام اربعین سال گذشته سربلند بیرون آمد و با اعزام نیروهای تأسیساتی به خاک عراق به‌مدت 30 روز کمک بزرگی در روند برپایی خیام اسکان زائران اربعین حسینی انجام داده که می‌توان به برپایی بیش از 100 سرویس بهداشتی و هشت خیمه بزرگ اسکان چند هزار نفره اشاره کرد.

مسئول ستاد خادمین کربلا در مازندران گفت: همواره این ستاد نیازمند کمک‌های مالی و معنوی هم‌استانی‌های خود است و زمینه سفر افرادی که علاقه به حضور در کشور عراق برای خدمت به زائران را دارند، فراهم شده است و تمامی عشاق اهل بیت(ع) می‌توانند در این ستاد نقش داشته باشند.

این مسئول، فعالیت رسانه جبهه انقلاب در مقابل جبهه دشمن را مهم دانست و تصریح کرد: هدف ستاد مردمی خادمین کربلا تنها پذیرایی از زائران نیست و فعالیت در حوزه‌های رسانه‌ای نیز برای ما اهمیت به‌سزایی دارد، به همین سبب در حوزه‌های رسانه‌ای و تولید محتوای متنی برای نشر در فضای مجازی نیز نیاز به همراهی و همیاری داریم.

حسینی خاطرنشان کرد: افراد در صورت توانمندی و علاقه می‌توانند از طریق کانال تلگرامی ستاد به نشانی telegram.me/mokabkhademin اقدام کنند.

وی با بیان اینکه خدمات در کشور عراق توسط هم‌استانی‌های مازندرانی انجام می‌شود، بیان کرد: برادران و خواهرانی که آمادگی جمع‌آوری نذورات مالی و اقلامی برای برپایی موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی را دارند، می‌توانند مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شهرستان و شماره تماس به سامانه پیام کوتاه 5000295883 ارسال کنند تا سازماندهی نیروها بر اساس شهرستان‌های مازندران انجام شود.

مسئول ستاد خادمین کربلا در مازندران در پایان گفت: مردم مازندران در صورت داشتن هر گونه سؤال در این زمینه می‌توانند با شماره 09111000718 تماس بگیرند و از جزئیات بیشتر با خبر شوند.