جمعه 31 فروردین 1403

02 مرداد 1395

با استقبال نماينده بِعثه رهبري اولين كاروان از دانشگاهيان وارد عراق شد

اولين گروه از دانشجويان پانزدهمين دوره اعزام‌هاي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان وارد كشور عراق شد. مسئول نمايندگي بِعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با حضور در هتل محل اقامت دانشجويان به آنان گفتگو كرد.


 اولين گروه از دانشجويان پانزدهمين دوره اعزام‌هاي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان وارد كشور عراق شد.

اولين كاروان از كاروان هاي دانشجويي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان پنجشنبه 31 تيرماه وارد كاظمين شدند و به زيارت بارگاه امامين موسي ابن جعفر و جوادالائمه (عليهما السلام) رفتند. دانشجويان تا پاسي از شب مشغول عبادت و مناجات كميل بودند.

حجت الاسلام و المسلمين احساني مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با حضور در جمع دانشجويان ورود آنان به كشور عراق را خوشامد گفت. وي با اشاره به روايتي از پيامبر اكرم(صلي الله عليه و آله) گفت: كسي كه خداوند بذر محبت اهل بيت(عليهم السلام) را در دل او كاشته باشد قطعا خير دنيا و آخرت را برده است.

وي افزود: شما اولين كاروان دانشجويي هستيد كه در پانزدهمين دوره اعزام‌هاي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان وارد عراق شده‌ايد. شما از استان سرسبز مازندران آمده‌ايد و در گرماي اين سرزمين مشغول زيارت آل‌الله(صلوات الله عليهم) شده‌ايد. چيزي جز مغناطيس محبت اهل بيت(عليهم السلام) نمي‌تواند چنين جاذبه‌اي در وجود شما جوانان ايجاد كند.

اعزام دانشگاهيان تا هشتم آبان ادامه خواهد داشت و در اين دوره هفده هزار نفر از دانشگاهيان باسفر به عراق بارگاه ائمه اطهار عليهم السلام را زيارت خواهند كرد..