سه شنبه 29 اسفند 1402

11 اسفند 1399

بخش انگلیسی شبکه اینترنتی عبرات راه اندازی شد

کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین به منظور آشنایی بیشتر زائران و علاقمندان به اهل‌بیت در جهان با فرهنگ و معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام به‌ویژپیام‌های رهایی بخش نهضت الهی عاشورا و حرکت بزرگ اربعین، بخش انگلیسی شبکه اینترنتی عبرات را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حجت الاسلام عبدالرضا بحرانی، مسئول بخش بین الملل شبکه عبرات  از راه اندازی بخش انگلیسی تلویزیون اینترنتی عبرات خبر داد و گفت: همزمان با ولادت با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امیرمومنان علی (ع)، بخش انگلیسی شبکه اینترنتی عبرات راه ‌اندازی و فعال  شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شبکه اینترنتی به صورت مناسبتی فعالیت خواهد کرد،  افزود: کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین  در راستای انجام ماموریت خود برای نشر و ترویج فرهنگ اهل‌بیت و نهضت عاشورا از ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی برنامه‌های متنوعی در دست اجرا دارد، امیدواریم به زودی این شبکه اینترنتی به زبان‌های دیگر نیز تا محرم راه اندازی شود.

آقای بحرانی  خاطرنشان کرد: این شبکه  در ماه محرم و صفر به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه‌ها به نشانی اینترنتی abarat.tv  استفاده کنند.