سه شنبه 29 اسفند 1402

26 آبان 1399

معرفی برگزیدگان فراخوان روایت راوی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته فرهنگی-آموزشی اربعین؛ برگزیدگان فراخوان "روایت راوی" طبق داوری انجام شده توسط هیئت داورانی متشکل از متخصصین و کارشناسان روایت¬گری برگزیده شدند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته فرهنگی-آموزشی اربعین؛ برگزیدگان فراخوان "روایت راوی" طبق داوری انجام شده توسط هیئت داورانی متشکل از متخصصین و کارشناسان روایت­گری برگزیده شدند.

در این فراخوان که  در بخش روایتگری صوتی، تصویری و متنی و نیز بخش ایده­ها و ابتکارات در موضوعات 1. روایت کاروان سیدالشهداء(ازمدینه تا كربلا - از كربلا تا شام - از شام تا كربلا) 2. روایت یاران سید الشهداء علیه السلام 3. روایت حضور اهل بیت سیدالشهداء (علیه السلام) در اربعین 4. روایت سیره وزندگی بانوان عاشورائی 5. روایت خطبه های امام سجاد(علیه السلام)وحضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) و 6. مقاومت اسلامی امتداد نهضت حسینی بویژه سرداران مقاومت برگزار شد، در مجموع بیش از 1400 اثر از استان­های مختلف و نیز از بیش از پنج کشور از 700 شرکت­کننده دریافت شد که 150 اثر به مرحله نهایی و داوری راه یافت.

این برنامه با همکاری مشترک کمیته فرهنگی­-آموزشی اربعین و مجمع راویان تاریخ و سیره اهل بیت (ع) با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای تبلیغی، تبیین جامع و نشر معارف و سیره اهل بیت علیهم السلام، تعمیق نگاه علمی در روایت تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام، و ارتقاء مهارت های تخصصی عرصه تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام برگزار گردید.

هیئت داوران معیارهای مختلفی همچون 1. رعایت قالب روایت داستانی و توصیفی 2. توجه به منبع نقل، نقل­کننده و.. 3. پردازش مناسب و تصویر سازی مستند 4. تعیین زاویه دید روایت 5. هماهنگی لحن و محتوا 6. ارائه پیام و نکته­های آموزنده و 7. وضوح صوت و تصویر در فایل­های ارسالی، را در بررسی آثار دریافتی مدنظر قرار داده است.

اسامی برگزیدگان در بخش­های مختلف به شرح ذیل می­باشند:

راویان برتر فراخوان روایت راوی

بخش ارسال فیلم روایتگری

1-جناب آقای مجید مویدی

2- جناب آقای سید علی میرزاده

3-سرکار خانم آسیه رحمتی

بخش ارسال صوت روایتگری

1-گروه پژوهشی هنری آوای حنیف

2-  سرکار خانم فاطمه آقا ملایی

3-  سرکار خانم زینب مالمیر

بخش ارسال متن روایتگری

1- جناب آقای وحید مهدی زاده

2- جناب آقای محمود جهاندیده

3- سرکار خانم حمیده محمدی شکیب

بخش نو آوری

1- جناب آقای جواد صالحی صالح آبادی

2- سرکارخانم مهدیه آنتیکی نژاد

3- سرکار خانم نجمه سادات مویدی

بخش بین الملل

1- جناب آقای علیرضا فدایی

2- جناب آقای دیوید کیبی رانگو

3-جناب آقای دکتر نادر جعفر