جمعه 10 فروردین 1403

30 آبان 1398

آئین تجلیل از خیّرین و خادمین موکب شهدای منای قم برگزار شد

از خانواده ای شهدای منای قم، خیرین و خادمین موکب شهدای منای قم روز پنجشنبه 30 آبان ماه تجلیل به عمل آمد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، آئین تکریم و تجلیل از خیّرین و خادمین موکب شهدای منای شهر قم روز پنجشنبه (سی‌ام آبان ماه) در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت این شهر برگزار شد.

این نشست که با همت کمیته فرهنگی اربعین استان قم و هیئت امنای موکب شهدای منا برگزار شد خانواده های شهدای منای قم، خیّرین و خادمین این موکب حضور داشتند.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه، مسئول کمیته فرهنگی اربعین استان قم گزارشی از فعالیت های 4 موکب مستقر در استان قم در ایام اربعین حسینی (قرارگاه مردمی اربعین و شهدای منای قم، جمکران و حرم مطهر) ارائه کرد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در زمینه ارزش کارهای خیر از دیدگاه آیات و روایات بیاناتی را ایراد نمود.

در پایان این همایش نیز، بعد از سخنان آقای مهدی صالحی، مدیر حج و زیارت استان قم، لوح تقدیر و یادبود موکب شهدای منا به خانواده های شهدای منای قم و خیّرین و خادمین این موکب اهدا شد.

گفتنی است موکب شهدای منای قم از تاریخ 17 مهرماه لغایت 8 آبان ماه در امامزاده شاه جمال این شهر به زوار ایرانی و غیرایرانی اربعین حسینی خدمات اسکان و پذیرایی ارائه می کرد.