شنبه 1 اردیبهشت 1403

29 مهر 1398

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد

رئیس کمیته‌ فرهنگی آموزشی ستاد اربعین بوشهر ضمن تسلیت اربعین حسینی از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در نقاط مختلف استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده مردم، گروه‌ها و هیئت‌های عزاداری اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، با حضور و استقبال گسترده مردم و دسته‌جات عزاداری در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: مردم عشق و علاقه بسیاری به اهل بیت (ع) دارند و همواره حضوری گسترده در این مراسم و برنامه‌ها دارند.

وی به پیام‌های حضور گسترده مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: سمپاشی‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای کاهش حضور مردم در اربعین حسینی اثری نداشت و مردم بیش از گذشته حضور یافتند.

حجت‌الاسلام سروستانی به مراسم جاماندگان اربعین در مرکز استان اشاره کرد و افزود: در روز اربعین حسینی، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور و استقبال گسترده مردم از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

رئیس کمیته‌ی فرهنگی آموزشی ستاد اربعین بوشهر اضافه کرد: این مراسم از ساعت ۱۶ آغاز شد و مردم با عزاداری و سینه‌زنی خود را به گلزار شهدا رساندند و در آنجا با حضور انبوده مردم، مراسم عزاداری با مداحی حاج غلامرضا ابراهیمی برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین مراسم حرکت دسته‌جات عزاداری همراه با سینه زنی و زنجیرزنی از ریشهر تا امام‌زاده محمد باقر در بوشهر با حضور گسترده مردم برگزار شده بود.