سه شنبه 29 اسفند 1402

02 شهریور 1398

همایش پیام‌های جهانی اربعین برگزار می‌شود

دبیرخانه کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، همایش پیام‌های جهانی اربعین را در دو محور کتاب و مقالات با محورهای مشخص‌شده برگزار می‌کند.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، دبیرخانه کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، همایش پیام‌های جهانی اربعین را در دو محور کتاب و مقالات با محورهای مشخص‌شده برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، این همایش در حوزه کتاب در بخش رساله، طرح نامه و با محور اربعین و در بخش مقالات با محورهای«اربعین حسینی، زنان، اخلاق، تربیت و سبک زندگی»، «اربعین حسینی، مطالعات و تعاملات فرهنگی و جهانی‌سازی»، «اربعین حسینی زنان، فرصت‌ها و چالش‌ها»،« اربعین حسینی، ایثار مقاومت و شهادت»، «اربعین تجلی‌گاه آیات قران کریم» و «میراث معنوی اربعین» برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، آخرین‌مهلت ارسال آثار 15 شهر ماه 1398 است و علاقه‌مندان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 09905368491 دبیرخانه همایش پیام‌های جهانی اربعین تماس بگیرند.

این گزارش می‌افزاید، پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی می‌توانند آثار علمی و پژوهشی خود را به نشانی الکترونیکی arbaeen.intconf@gmail.com ارسال کند.

گفتنی است، در برگزاری این همایش 15 نهاد علمی، پژوهشی و آموزشی همچون آستان قدس رضوی، پژوهشکده حج و زیارت، بنیاد ایران‌شناسی، دانشگاه تهران، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، دانشگاه شاهد و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری دارند که به برگزیدگان این همایش هدایای نفیسی اهدا خود شد.