پنج شنبه 9 فروردین 1403

16 آبان 1396

طنین نوای قرآن در مسیر پیاده‌روی اربعین

کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، در دومین روز از حضور خود در مسیر پیاده راه عاشقی، اقدام به برپایی محافل انس با قرآن و عترت نمود.


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، برنامه کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته با حضور استاد حمید رضا احمدی و گروه معراج قم  در مقبره شهید آیت الله حکیم برگزار شد. 

 

 همچنین در دومین روز از برپایی این محافل، کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان برجسته آقایان حمیدرضا احمدی وفا، مهدی غلام نژاد و وحید غفران نیا در موکب احباب الرضا (ع) واقع در صحن حضرت زهرا (س) برگزار شد، در این محفل نورانی گروه همخوانی طارق تبریز هم به اجرای برنامه پرداخت.

 

 

دیگر کرسی تلاوت رضوی با تلاوت آقای مهدی فروغی، قاری ارزنده کشورمان، و اجرای برنامه گروه تواشیح معراج قم در میان خیل عظیم عاشقان حضرت سید الشهدا (ع) در حسینیه آیت الله شاهرودی برگزار شد.

 

 

همچنین در کرسی تلاوت رضوی که در موکب امام حسن مجتبی (ع) شهر نجف، برگزار شد، دو قاری برجسته کشورمان، آقایان یوسف جعفرزاده و مهدی فروغی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند ، گروه معراج قم نیز در این موکب به اجرای برنامه پرداخت.

 

 

 

گروه بین المللی فلق اصفهان نیز شب گذشته با اجرایی تحسین برانگیز، در مقبره شهید آیت الله حکیم، فعالیت خود را در کاروان نور اربعین 96، آغاز کرد.

 

 

اجرای تاثیرگذار گروه تواشیح محمدرسول الله (ص) در موکب امامزاده سلطان بن حسن آستانه اشرفیه واقع در نجف اشرف پایان بخش محافل روز دوم حضور قرآنیان در عتبات عالیات بود.

 

 

 

همچنین تاکنون بیش از 20 برنامه تلاوت قرآن و اذان نیز در موکب های مسیر و شهر نجف اشرف، توسط قراء حاضر در کاروان نور اجرا شده است.