چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

06 آبان 1396

برپایی موکب اهل تسنن نشانگر درایت علمای اسلام است

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین برپایی موکب اهل تسنن را نشان دهنده عمق روابط و پیوند دینی برادران اهل تسنن و شیعیان و درایت علمای اسلام دانست.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اربعین،‌ رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین به همراه امام جمعه و رئیس کمیته فرهنگی شهرستان قصر شیرین از موکب اهل سنت این شهر که در مسجدالنبی (ص) بر پا شده بود بازدید کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با ماموستا عادل غلامی، امام جماعت مسجد نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. وی با تشکر از اقدامات خداپسند ایشان و برادران اهل سنت قصر شیرین در برپایی موکب  برای پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا(ع)، این امر را نشان دهنده هشیاری، عمق روابط و پیوندهای دینی برادران اهل سنت و شیعیان و درایت علمای اسلام دانست.

امام جماعت مسجدالنبی با اشاره به اعتقاد و پیوند قلبی اهل سنت به اهل بیت(ع) و به ویژه امام حسین(ع)، گفت: من سرباز رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی هستم و به برکت جمهوری اسلامی، مذاهب اسلامی با امنیت و صمیمیت در کنار هم فعالیت می‌کنند.

 ماموستا عادل غلامی به مناسبت حضور رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین وبرای تجلیل از این محبت و صمیمیت، قول برپایی موکب دوم اهل سنت را در ورودی شهر از سوی اهل سنت شهر داد.