جمعه 31 فروردین 1403

19 آذر 1393

رضا حقیقی :

حسرت حضور نداشتن در پیاد‌ه‌روی اربعین را می‌خورم/ امام حسین (ع) فقط برای مسلمانان نیست


رضا حقیقی هافبک دفاعی تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی "خبرگزاری دانشجو"، با اشاره به اربعین و خصایص امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) یک نقطه عطف در عشق و ایثار است. هر مرد آزاده ای از هر دینی باشد، به امام حسین (ع) اعتقاد دارد. نباید امام حسین (ع) را مختص به مسلمانان دانست. او مردی آزاده بود که با فداکاری، ایثار و خودگذشتگی سرمشق تمام انسان های آزاده است.

وی ادامه داد: ایشان با حرکت رشادتمندانه ای که انجام داد، خواست اسلام زنده بماند و دست کسانی که به ظاهر مسلمان بودند ولی در باطل قرار داشتند، رو کند.

هافبک پرسپولیس که مداحی نیز می کند، درخصوص حرکت خیل عظیم ایرانیان و شیعیان به صورت پیاده به سمت کربلا در روزهای اخیر گفت: خود من هم اگر می توانستم دوست داشتم به این سفر بروم. کسانی که پیاده طی روزهای قبل با مشکلات فراوان چه کودک و چه سالخورده و همه نوع اقشار حضور دارند، واقعا عاشقانه امام حسین (ع) و راهش را دوست دارند و با این کار نشان می دهند که چه ارادت قلبی به این ساحت مقدس دارند. آنها نشان می دهند که امام حسین (ع) را با تمام وجود دوست دارند. ناراحت هستم که چرا خود من در این حرکت حضور ندارم. این کارها می تواند سرمشق تمام انسان ها آزاده باشد و امیدوارم یاد و نام امام حسین (ع) تا ابد جاودانه باقی بماند.