پنج شنبه 30 فروردین 1403

11 آبان 1395

در جلسه روحانيان و مداحان عتبات عنوان شد؛ رضايت زائران از خدمات تبليغي و فرهنگي روحانيان عتبات

مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در جلسه روحانيان و مداحان عتبات عاليات با اشاره به نظرسنجي هاي انجام شده از رضايت زائران نسبت به خدمات تبليغي و فرهنگي روحانيان خبر داد.


جت الاسلام والمسلمين حسين بهجتي در جلسه روحانيان و مداحان كاروانهاي عتبات عاليات با اشاره به نظرسنجي هاي انجام شده از رضايت زائران نسبت به خدمات تبليغي و فرهنگي روحانيان عتبات خبر داد.

در ادامه اين جلسه، حجت الاسلام كاظميان پور رابط بعثه مقام معظم رهبري در كربلا درباره معيارهاي ارزشيابي عملكرد روحانيان و مداحان عتبات سخن گفت و از همراهي با زائر، برخورد و رفتار مناسب و افزايش اطلاعات به عنوان اين معيارها نام برد.

همچنين حجت الاسلام مرتضوي منش كارشناس مسئول فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با اشاره به اجراي متمركز برنامه هاي فرهنگي در حرمين، خواستار حضور پرشور در برنامه سخنراني بعثه در حرم امام حسين و حضرت عباس عليهم السلام و نيز برنامه روايتگري مصور حماسه عاشورا در خيمه گاه شد.

در بخش ديگري از جلسه روحانيان و مداحان كاروانهاي زيارتي عتبات كه روزهاي فرد رأس ساعت 10 تا 11 در سالن اجتماعات دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار مي شود، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني به بيان چند نكته مهم در باب اخلاق اجتماعي پرداخت.

در پايان شماري از روحانيان دغدغه هاي خود را در راستاي اهميت ترويج فرهنگ اهل بيت عليهم السلام مطرح كردند.