پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

25 شهریور 1395

جلسه ستاد اربعين حسيني (ع) استان مازندران با حضور استاندار و مسئولین کمیته ها

جلسه ستاد اربعين حسيني (ع) استان مازندران به منظور برنامه ريزي و انجام هماهنگي هاي لازم در خصوص اعزام زائران اربعين تشكيل گرديد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، جلسه ستاد اربعين حسيني (ع) استان مازندران به منظور برنامه ريزي و انجام هماهنگي هاي لازم در خصوص اعزام زائران اربعين به رياست استاندار  و با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدی مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین و با حضور روسای کمیته ها  تشكيل گرديد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدی مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اين كه بايد از ظرفيت عظيم حركت بزرگ فرهنگي اربعين حداكثر استفاده صورت گيرد، بيان داشت: 

معرفت افزايي بايد در برنامه هاي اربعين حسيني مورد توجه قرار گيرد.


ایشان حركت عظيم اربعين را تجلي وحدت و تقويت كننده مقاومت در مقابل ظلم دانست و خاطر نشان ساخت: تكريم و احترام زائران حسيني و ارايه خدمات مناسب به آنان در طول اين سفر معنوي بزرگ بسيار با اهميت است.
وي بر تقويت فعاليت هاي فرهنگي و مستند سازي شور حسيني و انعكاس آن تاكيد كرد و اظهار داشت: براي اطلاع رساني از ظرفيت شبكه هاي مجازي و نرم افزارهاي موبايلي استفاده بهينه شود.
مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اين كه مراسم اربعين حسيني بايد به تعميق محبت و مودت با اهل بيت ( عليهم السلام ) منجر شود، افزود: مازندران، موكب مناسبي را طراحي و اجرا كند و بر فعاليت اين موكب ها نظارت دقيق نمايد.
وی در ادامه تاكيد كرد: اقامه بموقع نماز بصورت جماعت در مسير حركت هاي كاروان و ترويج ارزش ها و معرفت هاي ديني در بين زائران مورد توجه جدي قرار گيرد.

در ادامه جلسه، روساي برخی از كميته هاي  ستاد اربعين حسيني (ع) استان به ارايه گزارش از اقدامات صورت گرفته در اين راستا پرداختند.