جمعه 10 فروردین 1403

06 مرداد 1395

اصفهانی‌ها در مرز مهران مجتمع رفاهی ویژه زائران احداث می‌کنند

با مشارکت سرمایه‌گذاران اصفهانی‌ در مرز مهران مجتمع رفاهی ویژه زائران اربعین احداث می‌شود.


 یک گروه سرمایه‌گذار اصفهانی امروز از مرز مهران به منظور انجام جانمایی و هماهنگی برای احداث مجتمع رفاهی ویژه زائران اربعین بازدید کردند.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام این گروه سرمایه‌گذاری را همراهی می‌کرد هدف از ساخت این مجتمع ارائه خدمت به زائران اربعین است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این مجموعه رفاهی می‌تواند به 8000 نفر خدمات رفاهی ارائه دهد.

حشمت‌الله عسگری با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان استان معین ایلام در ایام اربعین معرفی شده است افزود: در همین راستا سرمایه‌گذاران اصفهانی اقدام به احداث این مجتمع رفاهی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: این مجتمع رفاهی در مساحتی 50 هکتاری احداث می‌شود که شامل بخش‌هایی مانند زائرسرا، حسینیه و خدمات رفاهی است که البته این مجتمع رفاهی می‌توان در غیر از مناسبت‌های خاص به زائران خدمت ارائه دهد.

در دو سال گذشته با توجه به برگزاری پیاده‌روی بزرگ اربعین بیش از 2 میلیون نفر در ایام اربعین از طریق پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند که با توجه به امکانات کمی که در مرز مهران و استان ایلام وجود داشت مسئولان برای برطرف کردن مشکلات اقداماتی را انجام داده‌اند.

افزایش گیت‌های تردد در پایانه مرزی مهران و ایجاد امکانات رفاهی مانند احداث سرویس‌های بهداشتی و آب سردکن‌ها و همچنین انجام پروژه روشنایی شهر مهران تا پایانه مرزی از جمله اقدامات مسئولان است.

 

منبع: تسنیم