سه شنبه 29 اسفند 1402

26 تیر 1400

اربعین حسینی تجلی گاه عشق و وحدت و انسجام مسلمانان و آزادی خواهان جهان است

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین گیلان در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی استان گیلان ضمن دیدار با سردار مجید دوهندو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های فرهنگی و آموزشی برای ایام اربعین پرداختند.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی با بیان اینکه اربعین حسینی را تجلی‌گاه عشق و ارادت شیعیان جهان دانست و گفتند : همه ما عاشق زیارت سیدالشهداء علیه السلام و پیاده روی اربعین هستیم و یکی از برکات اربعین حسینی ایجاد وحدت حق طلبان و آزادی خواهان جهان است که همه انسان های آزاده را به سمت خود جذب کرده است.

 در این دیدار حجت الاسلام فروتن از سردار دهندو خواستند که یک جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی در این اداره برگزار گردد و در جلسه موکب داران استان گیلان جهت شرکت و سخنرانی حضور بهم رسانند .

در ادامه رئیس ستاد بازسازی عتبات گفتند: ما در تمامی عرصه های زیارت اربعین در کنار و همگام با کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین خواهیم بود و از هرگونه همکاری دریغ نخواهیم کرد.

در پایان با پیشنهاد مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی مقرر گردد نمایشگاهی که از طرف ستاد عتبات عالیات در میدان اصلی شهر رشت برپا می گردد غرفه ای برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شود .