جمعه 10 فروردین 1403

11 خرداد 1400

شانزدهمین نشست علمی و تخصصی در رواق میقات برگزار می‌شود

شانزدهمین نشست علمی و تخصصی در رواق میقات به‌مناسب شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع، امام جعفرصادق(ع) و رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) برگزار می شود.


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین»به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، شانزدهمین نشست علمی و تخصصی در رواق میقات به‌مناسب شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع، امام جعفرصادق(ع) و رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) از سوی مدیریت آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، در این نشست علمی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با موضوع امام صادق (ع) از نگاه امام خمینی (ره)، آیت‌الله شیخ جواد مروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به موضوع نهضت علمی امام صادق (ع) در پیشبرد اسلام ناب و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علی خیاط معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری به موضوع حل معضلات فقهی در محضر امام صادق (ع) سخنرانی خواهد کرد.

 

همچنین در این مراسم آقای حاج عباس حیدرزاده از مداحان و ذاکران اهل بیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) دلداده حضرت سیدالشهدا (ع) به مرثیه سرایی می‌پردازد.


این گزارش می افزاید، این برنامه به صورت زنده در شبکه اینترنتی رواق میقات revaghemighat.tv در روز پنجشنبه 13 خرداد 1400 از ساعت 10 تا 12 صبح پخش خواهد شد