پنج شنبه 9 فروردین 1403

27 تیر 1397

آغاز پیش فروش بلیط اربعین حسینی از ۱۵ مهر ماه

اولین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی استان اصفهان با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و با حضور ارگانهای مربوطه برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، علیرضا جعفری پس از استماع نقطه نظرات ارگان های ذی ربط و انجمن های صنفی رانندگان دراین حوزه اظهار کرد: نقاط ضعف خدمت رسانی به زائرین در سال های گذشته احصا و حل شده است. وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های انجام شده سطح خدمت رسانی به زائران ارتقا یافته و باکمترین مشکل مواجه شوند.

وی ارتقا سطح خدمت رسانی به زائران را ماحصل افزایش ارتباطات دستگاه های خدمت رسان دانست و ابراز امیدواری کرد درسال جدید خدمات بهتر و کامل تری به زائران ارائه شود.

وی از تشکیل کمیته های فرعی سوخت و پشتیبانی با مسئولیت اداره راه و شهر سازی ، کمیته فرعی انتقال و جابجایی زائرین با محوریت کانون انجمن های صنفی ، کمیته فرعی انتظامی و ترافیکی با محوریت پلیس راه استان ، کمیته فرعی هماهنگی مستقر در مرزها با مسئولیت سپاه صاحب الزمان(عج) خبرداد و گفت:‌ توزیع سوخت توسط شرکت پخش فراورده های نفتی باید به صورت مطلوب در میان جایگاه داران انجام شود .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: آمادگی کامل جایگاه های سوخت و مجتمع های خدماتی بین راهی که در مسیرهای اصلی آغاز حرکت زائران قرار دارند، ضروری است.

جعفری ادامه داد: انتظار داریم معاونت راهداری و نظارت و نیروی انتظامی، برنامه ریزی ونظارت بیشتری بر برخی از مسیرهای استان همچون محورهای خوانسار – گلپایگان و شاهین شهر – مورچه خورت و بالعکس که در کریدور ناوگان حمل و نقل مسافرین به سمت مرزهای غربی کشور قرار دارند، داشته باشند.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت:‌ از سازمان حج و زیارت استان اصفهان تقاضا داریم تا از ناوگان فرسوده برای ارائه دادن خدمت استفاده نشود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب زائران ، پیش فروش بلیط اتوبوس برای مراسم اربعین حسینی از ۱۵ مهرماه آغاز می شود .