جمعه 31 فروردین 1403

23 تیر 1397

دیدار رییس کمیته فرهنگی اربعین با تولیت عتبه حسينی

حجت الاسلام احمدی به همراه حجت الاسلام والمسلمین بهجتی مسول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با اقای سید جعفر موسوی تولیت عتبه حسينی در حرم مطهر امام حسین علیه السلام دیدار کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حجت الاسلام احمدی به همراه حجت الاسلام والمسلمین بهجتی مسول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا  و آقای غضنفری دبیر کمیته فرهنگی واموزشی اربعین با اقای سید جعفر موسوی  تولیت عتبه حسيني در حرم مطهر امام حسین علیه السلام دیدار کردند. در این دیدار رییس کمیته فرهنگی و آموزشی با ارایه گزارشی از اقدام‌هاي فرهنگی و آموزشی برای اربعین ۹۷،  از حمایت های عتبه حسيني در اجرای برنامه‌ها ی فرهنگی  در موسم اربعين برای زایران ایرانی تقدیر کردند و خواستار انتقال  مسایل و مشکلات فرهنگی زایران به ستاد جهت  برنامه ریزی برای رفع آنها شد.
تولیت عتبه مقدسه حسینی با تشکر از اقدامات خوب حوزه فرهنگی در موسم اربعين بر تعاون و هماهنگی بین مسولان ایرانی و عراقی در خدمت رسانی  بع زایران توصیه کردند و این هندلی بین دو ملت در موسم اربعين را از برکات  حضرت سیدالشهدا علیه السلام ذکر کردند و بر مساعدت و  همکاری عتبه حسيني همانند گذشته در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.