جمعه 10 فروردین 1403

17 تیر 1397

اتمام عملیات 4خطه محور ایلام-مهران تا اربعین امسال

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات 4خطه محور ایلام-مهران تا اربعین امسال به اتمام می‌رسد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، سیدکمال‌الدین میرجعفریان افزود: در هفته‌های اخیر پروژه‌های راه و شهرسازی استان ایلام روند روبه‌پیشرفت مناسبی داشته‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، اعلام کرد: در پنجمین جلسه هفتگی بررسی پروژه‌های عمرانی این اداره کل که با حضور مدیران شرکت‌های پیمانکار، مشاورین پروژه‌ها و مدیرکل و مدیران و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد روند روبه‌پیشرفت این پروژه‌ها مناسب و مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: تمام پروژه‌های راه و شهرسازی با پیشرفت مناسب و نزدیک به برنامه زمان‌بندی در حال اجرا هستند و این برنامه زمان‌بندی به‌صورت روزانه توسط این اداره کل موردبررسی قرار می‌شود.

میرجعفریان وضعیت روبه‌پیشرفت پروژه برج هنر اسلامی شهر ایلام با توجه به استقرار اکیپ جدید از طرف پیمانکار مناسب ارزیابی کرد و افزود: این روند رو به رشد در هفته‌های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی در خصوص پرو تونل قلاجه گفت: عملیات اجرایی روشنایی و تهویه این تونل رسما آغازشده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهر سال جاری این تونل با سیستم تهویه و روشنایی و به‌طور کامل زیر بار ترافیک قرار گیرد. ضمن اینکه مسیر چهار خطه شهر چوار تا تونل پیامبر اعظم نیز تا این زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص محورهای مختلف اربعین در ایلام، گفت: عملیات چهار خطه محور ایلام- مهران در قطعات سه‌گانه با جدیت در حال اجرا است و تلاش همه مجموعه راه و شهرسازی، مشاورین و پیمانکاران آماده‌سازی کل این مسیر چهار خطه تا فرارسیدن اربعین سال جاری است.

میرجعفریان تصریح کرد: پروژه واریانت محور ملکشاهی مهران نیز در منطقه ترشابه تا اربعین سال جاری به‌طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.