پنج شنبه 9 فروردین 1403

28 اردیبهشت 1397

سفرهای ارزان قيمت عتبات از نيمه دوم خرداد اجرايی می شود

مرتضی آقايی، مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت از اجرای طرح «موكب» برای انجام سفرهای ارزان قيمت به عتبات عاليات خبر داد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني الاربعین، مرتضي آقايي اظهار كرد: در راستاي افزايش اعزام زائران در قالب سفرهاي ارزان قيمت به عتبات طرح هاي مختلفي در دوره هاي مختلف اجرا مي‌شود.

وي در ادامه تصريح كرد: طرح «موكب» در ماه مبارك رمضان و در ادامه كاروان هاي «ابرار»، براي ثبت نام و نام‌نويسي از مشتاقان سفر به عتبات عاليات در قالب سفرهاي ارزان قيمت اجرا مي شود.

مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت خاطرنشان كرد: ارائه خدمات در اجراي طرح «موكب» و اعزام زائران به عتبات عاليات به صورت استاندارد انجام خواهد شد و عملكرد كاروان‌ها از طرف سازمان حج و زيارت نظارت مي شود.

آقايي در ادامه يادآور شد: در اجراي طرح «موكب» هزينه سفر هر يك از زائران از 800 تا 900 هزار تومان متغير خواهد بود و در راستاي اعزام زائران در قالب سفرهاي ارزان قيمت اجرا خواهد شد.

وي اضافه كرد: اجراي طرح «موكب» از نيمه دوم خرداد ماه و همزمان با نيمه دوم ماه مبارك رمضان آغاز خواهد شد و بر اساس پيش بيني هاي اوليه، در مرحله اول اجراي آن روزانه حدود 500 زائر به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند و به تدريج اين ظرفيت را افزايش خواهيم داد.

استمرار سفرهاي ارزان قيمت عتبات

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت تاكيد كرد: طرح «موكب» پس از ماه مبارك رمضان نيز استمرار خواهد داشت و بر اساس برنامه ريزي هاي سازمان حج و زيارت محدوديتي در ثبت نام و اعزام زائران در قالب سفرهاي ارزان قيمت وجود نخواهد داشت.

آقايي در پايان خاطرنشان كرد: همه سفرهايي كه در قالب سفرهاي ازران قيمت با مديريت دفاتر مجاز سازمان حج و زيارت برگزار مي شوند، از ايمني و استاندارد مورد نياز در امور مختلف همچون هتل، ويزا و ساير موارد برخوردار هستند.