پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

27 آبان 1396

فعال بودن موکب احباب الرضا(ع) ورامین در سرپل ذهاب

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین گفت: موکب احباب الرضا(ع) مردم ورامین که در ایام اربعین حسینی در نجف اشرف به زائران کربلا خدمت ارائه کرد، با استقرار در سرپل ذهاب آماده خدمت رسانی به زلزله زدگان است.


سیدرضا احمدی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: پس از وقوع زلزله غرب کشور و استان کرمانشاه، مردم و مسئولان شهرستان ورامین مصمم در خدمت رسانی به مردم این بخش از کشور شدند که به این منظور تمامی امکانات موکب احباب الرضا(ع) شهرستان که در نجف اشرف مستقر بود، به کرمانشاه ارسال شد.
وی افزود: هم اکنون این موکب به همراه بیش از 30 نفر از نیروهای خدماتی در مدرسه 17 شهریور سرپل ذهاب مستقر شده و منتظر اقلام تهیه شده از بخش های مختلف برای توزیع بین مردم است.
احمدی گفت: در حال حاضر یک تریلی کنسرو مرغ و یک واحد نانوایی کامل همراه با آرد از سوی ستاد عتبات عالیات تهیه شده و در این مکان مستقر می شود تا با پخت روزنه 12 هزار قرص نان، این اقلام بین مردم توزیع شود.
وی تصریح کرد: کالاهای تهیه شده در شهرستان ورامین نیز به مرور به این مکان منتقل می شود تا در مناطق مختلف توزیع شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ورامین افزود: با توجه به این که آب این منطقه گل آلود است، امکان پخت غذای گرم صادر نشده و به محض رفع این مشکل، کار طبخ غذا و توزیع بین مردم آغاز می شود.