جمعه 10 فروردین 1403

25 آبان 1396

اعلام تقدیر و امتنان از كليه خدمت‌گزاران به زائرين اباعبدالله‌الحسين (ع)

ذوالفقاری: مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق با انديشه وحدت و يكدلي، پذيراي بخشي از توان و جايگاه جهان اسلام و آزادگی بودند تا گواهي باشد بر جاودانگي راه حق.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین به نقل از وزارت کشور، متن کامل پیام رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی بدین شرح است:

"انَّ لِقَتْلِ الْحُسَيْنِ(ع) حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنينَ لا تَبْرَدُ اَبَداً"

🔺امام حسین (ع)‌، با حماسه‌ي سترگ و فناناپذیر عاشورا، به همیشه تاریخ شيوه‌ي زندگي با حريت را آموخت. اينك كه در پرتو عنايات و الطاف بيكران الهي، ارشادات و رهنمودهاي داهيانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و اهتمام و همدلی مسئولين و دست‌اندركاران، به ویژه همکاری و محوریت مردم، راهپيمايي اربعين حسيني (ع) با حضور ميليوني و شورانگيز شيفتگان و دلدادگان آن امام همام در اوج عزت،عظمت، کرامت و امنيت برگزار گرديد؛ خداوند قادر متعال را شاکریم.
  
🔹بي شك فراهم شدن زمينه‌هاي گام نهادن ده‌ها میلیونی  از ملل و نژادهای  گوناگون و حضور 2.5   میلیونی هموطنانمان در اين گردهمايي عظيم جز در سايه‌ي تلاش و مشاركت مردم عزيز،  مقامات  و دولتمردان عراق ميسر نمي‌گرديد؛ مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق  با انديشه وحدت و يكدلي، پذيراي بخشي از توان و جايگاه  جهان اسلام و آزادگی بودند تا گواهي باشد بر جاودانگي راه حق.
عزم برخاسته از ایثارو بصیرت دین‌مدار  عزیزان مجموعه سفارت و ستاد اربعین مستقر در عراق  و تعامل وسیع با ستاد مرکزی تعهدی است لاینقطع به حدیث شریف  احب الله من احب حسینا.

🔹لذا  ضمن آرزوي قبولي خدمات و تلاش‌های  همه خادمین بویژه  ملت شريف ايران در اين مسير  پر از عشق و ايمان و  ارج‌گذاري از  اهتمام در رعايت نظم و عبور قانونمند؛مراتب تقدير و امتنان از همكاري‌هاي موثر و كارآمد  كليه دوست‌داران سیما و سیره‌ی نورانی اهل بيت عليهم‌السلام  كه توفيق خدمت‌گزاري به زائرين اباعبدالله‌الحسين (ع) در برگزاري مراسم اربعين يكهزارو سيصد و نود و شش هجري شمسي را داشتند، اعلام می نمايم. 

🔻اعتلاي  قاطع و جهاني فيض عظيم محبت ومعرفت سرور و سالار شهيدان و تندرستي و توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احديت مسئلت می‌نمایم.

🖋 حسین ذوالفقاری 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی