جمعه 31 فروردین 1403

15 آبان 1396

شروع دومین نشست علمی بانوان/ لزوم جریان‌سازی اربعین

رئیس بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: رسانه‌های جمعی وظیفه جریان‌سازی حرکت عظیم اربعین را دارند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، دومین روز از سلسله نشست های علمی تخصصی بانوان عصر امروز، 15 آبان‌ماه در سالن هتل جواهر کربلا آغاز شد. در این نشست که هم اکنون در حال برگزاری است، حجج اسلام اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، لاله افتخاری، معاون بانوان کمیته فرهنگی اربعین و مینو اصلانی، فرمانده بسیج جامعه زنان کشور حضور دارند.

در دومین روز از این نشست به بررسی خطابه های حضرت زینب(س) پرداخته می‌شود. 

مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور در دومین نشست تخصصی علمی بانوان گفت: اربعین یک رسانه پرقدرت است که باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی و ترویجی آن از طریق وسایل ارتباط جمعی نوین بهره برد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها وظیفه جریان‌سازی این حرکت عظیم را در عصر حاضر برعهده دارند، به محوریت قرار دادن شاخص‌های مدیریت بحران و تبلیغات در سخنان خود اشاره و بیان کرد: مدیریتی که حضرت زینب(س) از کربلا تا اربعین به عهده داشتند، دارای شاخص‌های مهمی بوده است که می‌توان آن را با نیازهای جامعه امروز تطبیق داد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور این شاخص‌ها را یکپارچه‌سازی، هماهنگی، هدایتگری، هدف‌محوری، شفافیت،‌ آینده نگری و واقعیت‌گرایی دانست و متذکر شد: باید با شناخت نیازهای روز جامعه و تطبیق آنها با حرکت بزرگ عاشورا و اربعین حسینی، مدیریت تبلیغات را با مخاطب‌شناسی، مهندسی و هدایت کرد.