جمعه 10 فروردین 1403

15 آبان 1396

وسایل و ابزار فرهنگی منقوش به عبارت«من حسین را دوست دارم» و«یا حسین»

گروه "Hussain united us" که امسال در رویداد «فرصت‌هایی با پای پیاده» (نوآوری و خلاقیت اربعین) شرکت کرده است برخی محصولات فرهنگی خود را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اربعین، گروه "Hussain united us" که در محرم سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده  هدف خود از انجام کارها و تولید محصولات فرهنگی را معرفی و شناساندن امام حسین(ع) بیان داشته است با این باور که فطرت پاک کودکان بهترین بستر برای کاشت بذر محبت اباعبدالله‌الحسین(ع) است که می‌تواند زمینه‌ساز تربیت نسلی آماده ظهور باشد.

این گروه به همین دلیل انجام فعالیت تبلیغی و آموزشی را در راستای این هدف و شناساندن جهت معرفی اباعبدالله‌الحسین(ع) و فرهنگ عاشورا و اسلام به کودکان و نزدیکی و اتحاد کودکان مسلمان سراسر جهان در دستور کار خود قرار داده و ارتباط گیری با مؤسسات فعال در این حوزه در کشورهای مختلف و ایجاد شبکه بین‌المللی کودکان حسین(ع) از جمله اولویت برنامه‌های این گروه است.

تولید محصولات تبلیغی و تربیتی مانند اسباب‌بازی ، کتاب داستان ، انیمیشن ، تولیدات رسانه‌ای و ... از دیگر برنامه‌های گروه "Hussain United us" قلمداد می‌شود که در این راستا طراحی و تولید «کوله‌پشتی طرح طاها» با قیمت تجاری 15هزار تومان، پیکسل‌های اربعین طرح دو زبانه عربی و انگلیسی عبارت «من حسین را دوست دارم» با قیمت 3 هزار تومان و سربندهای «یاحسین» با دو زبان عربی و انگلیسی با قیمت 6 هزار تومان از جمله محصولات این گروه است.

محصولات این گروه از جمله طرح‌های برگزیده همایش«فرصت‌هایی با پای پیاده»(نوآوری و خلاقیت اربعین)است که از سوی کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین برگزار شد.

علاقه‌مندان برای سفارش این محصولات می توانند به کانال @Hussain_united_us  مراجعه نمایند.