شنبه 1 اردیبهشت 1403

12 آبان 1396

اشکالات موجود در روادید زوار در تمام کنسولگری های موقت رفع خواهد شد

محسن نظافتی گفت: وزارت خارجه با کنسولگری هایی که صادر کننده هستند چه در شهرستان ها و چه در ایلام، سوسنگرد و آبادان هماهنگ کردند که اگر زوار در روادید خود با مشکلی برخوردند به هر کنسولگری موقتی که در مسیرشان است بروند و اصلاح کنند.


محسن  نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در مصاحبه تلفنی با رادیو اربعین در خصوص روادی خبر داد: روادید به آرامش بسیار خوبی رسیده و تقریبا بیش از ۹۵ درصد متقاضیان روادید خود را در اختیار دارند و الان عزم حرکت دارند با برنامه ریزی که خودشان کرده اند.

وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که در روادید برخی از زوار وجود دارد، اظهار داشت: در بعضی از روادیدهای صادره با اشکالاتی برخورد شده و این بخاطر حجم کار سنگینی بوده است که توسط برادران عراقی که در کنسولگری و سفارت خانه و کنسولگری های موقت مشغول کار بودند. گاهی قلم خوردگی بوده که بعد از اصلاح مهر مجدد خورده نشده و یا اصلا برچسب روادید مهر ندارد و یا تاریخش اشتباه است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت به این زوار اطمینان خاطر داد و بیان داشت: در هر صورت برادران وزارت خارجه با کنسولگری هایی که صادر کننده هستند چه در شهرستان ها و چه در ایلام، سوسنگرد، بستان و آبادان هماهنگ کردند که اگر عزیزان رفتند و با چنین مشکلی برخوردند به هر کنسولگری موقتی که در مسیرشان است بروند و روادید خود را اصلاح کنند.