پنج شنبه 9 فروردین 1403

30 آبان 1395

مدرس معارف اسلامي: مبلغان مردم را در اوج خيرخواهي به سوي حق دعوت كنند

خانم شيرخدايي با بيان اينكه امام حسين (ع) نصيحت و خيرخواهي را در اوج خود انجام داد، گفت: مبلغان ديني بايد در اوج خيرخواهي همه مردم را به سوي حق و حقيقت دعوت كنند.


سركار خانم مرضيه شيرخدايي مدرس معارف اسلامي با گرايش تاريخ تمدن و فرهنگ اسلامي در جمع زائران دانشگاهي ازكشورهاي مختلف آسيايي، اروپايي، آمريكايي و آفريقايي دركربلاي معلا، با بيان اينكه اربعين ويژه امام حسين (ع) است، گفت: اربعين استمرار حضور مردم در صحنه تا ظهور حضرت حجت (عج) است.

وي كه در مراسم اختتاميه همايش بين المللي اربعيني حسيني كه به همت كار گروه بین الملل كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين امروز در سالن اجتماعات هتل جواهر كربلا برگزار شد، تصريح كرد: زيارت اربعين فرازهاي سلام، فلسفه قيام، شناسايي مخالفان امام، برائت از دشمنان امام، شهادت و ويژگي هاي امام ، اعلام بيعت و حضور در صحنه و پايمردي تا آخر را در بردارد.

مدرس معارف اسلامي با بيان اينكه امام در دعا، خواندن و دعوت از مردم تمام عذرها را برطرف كرده است، اظهار داشت: ما بايد امروز در دعوت مردم به دين اسلام در مقابل هجمه هاي اسلام هراسي و اسلام ستيزي بايستيم و به حضرت اقتدا كنيم و در خواندن مردم به دين تمام عذرها را برطرف كنيم.

استاد حوزه ودانشگاه با تاكيد براينكه امام حسين (ع) نصيحت و خيرخواهي را در اوج خود انجام داد، گفت: مبلغان ديني بايد در اوج خيرخواهي همه مردم را به سوي حق و حقيقت دعوت كنند و در اين مسير تا شهادت پايمردي و پايداري داشته باشند.

خانم شيرخدايي با بيان اينكه امام حسين (ع) تا شهادت پيش رفتند تا مردم را از جهالت نجات دهند، تصريح كرد: امام سفير هدايت هستند و از آنجا كه نقطه مقابل جهالت عقل است، حضرت زينب (س) را عقيله بني هاشم گفته اند.

وي تأكيد كرد: حضرت زينب (س) با پيام رساني و مديريت صحنه راه امام را ادامه دادند.