شنبه 1 اردیبهشت 1403

15 آبان 1395

سوگواره دانش آموزی "عبرات" با محوریت اربعین حسینی برگزار می شود

مسئول امور استان ها و یاوران معنوی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین با اشاره به برگزاری اولین سوگواره دانش آموزی "عبرات" با محوریت اربعین گفت: علاقه مندان به شرکت در این سوگواره تا ۳۰ آذر فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.


حجت الاسلام امیرمسعود حاجی ابراهیمی، مسئول امور استان ها و یاوران معنوی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: اولین سوگواره فرهنگی هنری دانش آموزی "عبرات" با محوریت اربعین حسینی با مشارکت کمیته فرهنگی آموزشی اربعین  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این سوگواره از سوی سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش نیز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوعاتی چون اربعین شهادت امام حسین (ع) و تاثیر تاریخی آن و اجتماع زائرین اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی با بیان اینکه تمامی دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی می توانند در این سوگواره شرکت کنند، اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره آثار خود را در رشته های نقاشی، عکس، نوحه و شعر حسینی (ع)، دل نوشته، خاطره و داستانک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول امور استان های کمیته فرهنگی آموزشی اربعین با اشاره به جوایز این سوگواره تصریح کرد: سفر به عتبات عالیات به نفر اول در هر رشته، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به نفر دوم و سوم و انتشار 10 اثر برگزیده از هر رشته در یک مجله و اهدای آن به صاحبان آثار از جمله جوایز این سوگواره می باشد.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این سوگواره تا 30 آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، گفت: شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود به آدرس ایمیل pishfar@medu.ir.com  مراجعه کنند.