شنبه 1 اردیبهشت 1403

20 مهر 1395

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر: مسئولان بايد از تجملات و دنيا طلبي پرهيز كنند

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با تاكيد براينكه مسئولان نظام بايد به سمت تجملات ودنيا طلبي نروند، تاكيد كرد: رفتن مسئولان به سمت دنياطلبي، موجب ايجاد فاصله ميان مردم و نظام خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر امروز(دوشنبه) در مراسم عزاداري حسيني در سازمان قضايي نيروهاي مسلح با اشاره به اينكه رفتن مسئولان به سمت تجملات موجب مي شود نتوانند با فقر مبارزه كنند، افزود: مسئولان نظام بايد با پرهيز از تشريفات و جلوگيري از تجملات به سمت دنيا طلبي نروند و تنها به فكر رفع مشكلات مردم باشند.

وي اظهار داشت: رفتن مسئولان به سمت دنيا طلبي باعث ايجاد فاصله ميان مردم ونظام و انحراف درجامعه خواهد شد زيرا فاصله طبقاتي عامل جدايي مردم ازحكومت است واينگونه مي شود كه يزيديان زمان براي حكومت ها تصميم مي گيرند.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر با اشاره به اينكه حركت به سمت دنيا، انسان را وا مي دارد تا به هركاري دست بزند، افزود: فاصله ميان مردم و نظام منجر به ايجاد فرصت براي دشمنان مي شود لذا بر همگان بويژه مسئولان و مديران لازم است در تمامي مسايل هوشيارانه عمل كنند.

نماينده ولي فقيه با بيان اينكه عده اي اسلام را به مردم به صورت وارونه معرفي مي كنند، گفت: اينگونه حركت ها زدگي دردين ايجاد مي كند و زمينه هاي جذب مردم به اسلام را از بين مي برد.