چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

30 مرداد 1395

جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران

دومین جلسه مسولین کمیته های تخصصی ستاد اربعین استان اردبیل در محل استانداری اردبیل برگزار گردید.


به گزارش پایگاه خبری الاربعین، دومین جلسه مسولین کمیته های تخصصی ستاد اربعین استان اردبیل در محل استانداری اردبیل برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه سردار حاج رحیم صدقیان نماینده استاندار در ستاد اربعین استانی ، ضمن تقدیر و تشکر از نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان که اولین جلسه کمیته فرهنگی ، آموزشی را برگزار کردند از سایر مسولین کمیته های استانی درخواست کردند نسبت به فعال سازی و تشکیل جلسات کمیته ها اقدام نمایند.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بیدار مسول بعثه مقام معظم رهبری در استان ضمن ارائه گزارشی از برگزاری جلسه کمیته فرهنگی ، آموزشی ، مصوبات اولین جلسه این کمیته را به شرح زیر بیان داشتند : 
1)  مقرر شد جهت توجیه روحانیون و ائمه جماعات مساجد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان جلسه ای تشکیل و مطالب مورد نیاز در اختیار روحانیان قرار گیرد.
2)  جلسه دیگری در آستانه ماه محرم با شرکت مداحان و روسای هیاتها و دسته جات عزاداری تشکیل و نسبت به توجیه این عزیزان اقدام گردد.
حجت الاسلام بیدار از راه اندازی کانالی در شبکه مجازی با نام « انی احامی ابدا عن دینی » جهت درج اخبار و فعالیت های کمیته فرهنگی ، آموزشی و نیز ارائه آموزش ها و توجیهات عمومی خبر داد.


آخرین اخبار