جمعه 10 فروردین 1403

20 اردیبهشت 1401

دیدار صمیمی رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین با جمعی از هنرمندان اربعینی

نشست صمیمی جمعی از فعال هنری و رسانه ای اربعین روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت با رئیس و مسئولان کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین


  مسائل فرهنگی و هنری اربعین در نشست صمیمی  جمعی از  فعالان  هنری و رسانه ای اربعین در  روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت با حجه الاسلام و المسلمین دکتر احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و مسئولان کمیته فرهنگی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

در این نشست  با توجه به‌ ظرفیت های هنری و رسانه ای و توانمندی های هنرمندان و اصحاب رسانه قم ،چگونگی تعامل و بهره گیری از این ظرفیت  مورد بررسی قرار گرفت .
آقای احمدی رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین  با استقبال از حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در عرصه  اربعین بیان داشت ؛ این حضور برای جامعه فرهنگی و هنری کشور منشا خیر و برکت و اعتلای معنا و مضمون  هنر می شود. وی اظهار داشت  جهانی شدن اربعین به معنای جهانی سازی پیام مکتب حضرت سید الشهدا علیه السلام  و استمرار این حرکت بزرگ الهی است. لذا هنر و هنرمند نقش ممتاز و پیشقراول این جریان در روایت درست و جهانی این حرکت خواهند داشت. از این رو کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد مرکزی اربعین و بعثه مقام معظم رهبری  از این حضور استقبال و با تمام توان از آن پشتیبانی خواهد کرد. 
در این نشست شرکت کنندگان به طرح دیدگاه‌ها و نظراتشان پرداختند و در پایان مقرر شد با تشکیل جلسات و گروه‌های مشترک مسائل و موضوعات و زمینه های همکاری و استفاده از ظرفیت های هنرمندان  مشخص و عملیاتی شود.