جمعه 31 فروردین 1403

13 تیر 1400

نشست با موضوع " اربعین و نقش شوراهای اسلامی " در بندرعباس برگزار شد

به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان ، نشستی با موضوع اربعین حسيني ( ع ) و نقش شوراهای اسلامی ، با حضور آیت الله احمدی شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس سابق دادگاه انقلاب اسلامی خوزستان و قم ، دکتر ثقفی رئیس دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت و منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني الاربعين ، توسط دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان ، نشستی با موضوع اربعین حسيني ( ع )  و نقش شوراهای اسلامی ، با حضور آیت الله احمدی شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس سابق دادگاه انقلاب اسلامی خوزستان و قم ، دکتر ثقفی رئیس دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت و منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد.

در این نشست آیت الله احمدی شاهرودی تاکید کرد :  اعضای منتخب شورای شهر ششم به عنوان نمایندگان مردم وارد این عرصه می شوند، بنابر این نسبت به مردم و اعتمادشان مسوول هستند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حیطه مسوولیت اعضای شورای شهر محدود به امور شهرداری و شورا نمی باشد و به واسطه ارتباطات با مدیران پل ارتباطی خوبی بین مردم و مدیران می باشد .

ایشان عنوان داشتند : از رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید و هرگز از مراجعه شهروندان و در خصوص پیگیری کارهایشان خسته نشوند، جداکه شما واسطه ای بین مردم و مدیران هستند.

آیت الله احمدی شاهرودی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: مهمترین کاری که پیش روی اعضا است. انتخاب شهرداری امین و دلسوز و البته کاردان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجبی دیگر سخنران این نشست خدمت به دستگاه ابا عبدالله الحسین علیه السلام را باعث سعادت دنیایی و اخروی دانست و از اعضای جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس خواست از تمام ظرفیت های بالای موجود در شورای شهر و شهرداری ، جهت اجرای برنامه های فرهنگی ، ایجاد فضای معنوی در شهر و تقویت موکب های اربعینی ، استفاده کنند.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان هرمزگان در ادامه  پیروز واقعی این انتخابات را مردم با بصیرت و آگاهی که با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان انقلاب ، مشکلات معیشتی و بیماری کرونا ، با لبیک گفتن به دعوت رهبر انقلاب پای صندوق های رأی رفتند و حماسه ۲۸ خرداد را آفریدند ، دانست .

در پایان این نشست تعدادی از منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن ابراز خرسندی از اینکه نخستین نشست رسمی آنها با نام آقا سید الشهدا علیه السلام آغاز شده است ، توجه به ظرفیت مهم مساجد و حمایت از اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مطالبه گری حقوق مردم را از اهداف مهم خود در دوره جدید شورای شهر برشمردند .