پنج شنبه 9 فروردین 1403

26 اردیبهشت 1400

واکنش نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی و زخمی شدن شماری از نمازگزاران مظلوم فلسطین را محکوم کرد.


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین»، در پی یورش صهیونیست ها و نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی و زخمی‌شدن ده‌ها نفر از نمازگزاران مظلوم فلسطین حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور پیامی این هجوم وحشیانه را محکوم کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ         

گزارش رسیده بار دیگر لشکر جرّار شیطان به صفوف روزه داران و بندگان خداوند در مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان یورش  برده  است . تمام این تلاش های مذبوحانه روزانه،برای ماندن در سرزمین دیگران بیهوده است.
این سنت خداوندی است که باطل نابود شدنی و حق ماندنی است که انّ و عدالله حق/ و ان الله یدافع عن الذین امنوا، بدیهی  است آینده سرزمین   فلسطین دراختیار فرزندان آن است   . 


همه آزادیخواهان عالم از جمله فرهیختگان یهودی حرکت صهیونیزم  را محکوم می‌کنند و  اگر اظهار هم نکنند با صاحبان   سرزمین همراه هستند.
گوش حاکمان غاصب و مغرور امروز مانند گذشتگان خویش که در مقابل آموزه‌های پیامبران الهی می‌ایستادندناشنواست و به   سخن   دلسوزان   جامعه   بشری   توجه    نمی‌کنند و  در   نهایت   برای    همگان   زحمت   و برای خود نابودی  درو  می‌کنند  و  همانند  قارون  و  فرعون عبرت  برای  آیندگان خواهند گردید. ان   رحمة  الله قریب من المحسنین  

سیدعبدالفتاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت