جمعه 10 فروردین 1403

24 اردیبهشت 1400

مقاومت در حال حاضر همه اراضی اشغالی را در تیررس خود دارد

یکی از فرماندهان جنبش النجباء عراق با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر موشک‌های مقاومت فلسطین گفت: اسرائیل ناتوان از گشودن جبهه با حزب الله و ناتوان از واکنش است و اگر جسارت واکنش به خود بدهد با پاسخی همه جانبه روبرو خواهد شد.


«هاشم الموسوی» از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق اعلام کرد: مقاومت اسلامی النجباء عراق در کنار ملت فلسطین و مقاومت فلسطین در یک جبهه و یک موضوع و یک خندق در رویارویی با رژیم غاصب است.

وی با اشاره به تحولاتی که فلسطین شاهد آن است، بیان کرد: ما با ملت فلسطین و مقاومت آن در یک جبهه هستیم زیرا بر این باوریم که این جنگ ورویارویی و نبرد به مثابه دفاع از هویت امت اسلامی و کرامت و عزت آن است.

الموسوی تاکید کرد: آنچه هم اکنون در عرصه فلسطین می‌گذرد دفاع از این ملت و همه ملت‌های منطقه است که حکامشان راه عادی سازی را طی کردند.

وی افزود: امروز معادله متفاوت شده است و قواعد درگیری فرق کرده است و تصمیم در دست مقاومت فلسطین است. اینکه دشمن سرنوشت جنگ و آغاز و پایان آنرا تعیین کند، خیالپردازی بیش نیست و این دوره سپری شده است.

این فرمانده جنبش النجباء عراق در گفتگو با تسنیم گفت: حمایت جمهوری اسلامی به عنوان موطن محور مقاومت و قبله این محور، پیام روشنی به همه متحدان و همه دشمنان است.

وی افزود: مفاد این پیام این است که اگر در اندیشه جنگ با کل محور مقاومت باشید اسرائیل و آنان که در کنار آن هستند، باقی نخواهند ماند زیرا شما عاجز از مقابله با مقاومت فلسطین هستید پس از چگونه می‌خواهید که در جبهه‌های متعدد، بجنگید.

الموسوی با اشاره به عربده کشی‌های مداوم رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران نیروگاه‌های هسته‌ای ایران، اعلام کرد: شما در توهم به سر می‌برید و هرگز توان رویاروی با کشوری مانند ایران را ندارید زیرا ناتوان از مقابله با مقاومت اسلامی که شما از همه طرف محاصره کرده است را ندارید.

وی با اشاره به اوضاع آشفته داخلی رژیم صهیونیستی و درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست، گفت: ملت فلسطین در اراضی اشغالی آشفتگی و هرج و مرج ماشین جنگی اسرائیل که تهدید به حمله نظامی به غزه می‌کند را نمایان ساختند و این ارتش ناتوان است زیرا موشک‌های هدایت شونده کورنیت مانع آن خواهد شد و نظامیان این رژیم به اسارت درخواهند آمد.

الموسوی بیان کرد: جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی که مدعی حمله به مقاومت فلسطین و بیش از هزار نقطه هستند، این جنگنده‌ها و پهپادها ناتوان در سایت های موشکی و انبارهای تسلیحاتی که در هرلحظه هزاران موشک به سوی فلسطین اشغالی شلیک می‌کنند، هستند و دروغ اسرائیل را آشکار می‌کنند.

وی با اشاره به تحرکات عربی و صهیونیست‌ها برای توقف جنگ، افزود: متوسل شدن اسرائیل به روسیه و برخی کشورها به منظور فشار بر جمهوری اسلامی ایران و حزب الله به منظور فشار برای توقف این جنگن شکست خورده است زیرا این گزینه فلسطینی است.

الموسوی گفت: آنکه فکر می‌کند مسجد الاقصی را مورد هتک حرمت قرار می‌دهد و با واکنشی روبرو نخواهد شد، در توهم به سر می‌برد زیرا مقاومت از آمادگی کامل برخوردار است. مقاومت تجربه موشکی و امنیتی و میدانی دارد و این تجاربی که در اختیار دارد سبب شده است که گنبد آهنین در هر مرحله و میادین نظامی، تحقیر شود.

وی درباره شلیک چهار موشک از اراضی لبنان به سمت رژیم صهیونیستی هم گفت: اگر این اقدام تاکتیکی باشد در هر صورت اسرائیل ناتوان از گشودن جبهه با حزب الله و ناتوان از واکنش است و اگر جسارت واکنش به خود بدهد با پاسخی همه جانبه روبرو خواهد شد.

فرمانده النجباء تاکید کرد: اسرائیل دست به ماجراجویی با حزب الله نخواهد زد زیرا هنگامی که تل آویو و حیفا هدف قرار گرفته است پس حال و روزش در برابر حزب الله که بانک بزرگی از اهداف نظامی و در راس آنها نیروگاه هسته ای اسرائیل را دارد، چه خواهد بود.

وی افزود: مقاومت در حال حاضر همه اراضی اشغالی را زیرتیررس خود دارد و همه اهداف در تیررس مقاومت هستند.

الموسوی با اشاره به یاوه گویی‌های رژیم صهیونیستی و اینکه همواره خود را پیروز می‌داند و اینکه این کار را می‌کند و چنان واکنشی نشان خواهد داد، همه را خیالبافی دانست و افزود: اگر آنها توان و قدرت داشتند که امروز پاسخ می‌دادند. احدی از آنها جرات عربده کشی یا موضع گیری آتشین یا تهدید ندارد. همانطور که سید مقاومت «سید حسن نصرالله» گفت: اسرائیل سست تر از خانه عنکبوت است.