سه شنبه 29 اسفند 1402

22 اردیبهشت 1400

سکوت سازمان‌های حقوق بشری در برابر کشتار شیعیان تأسف‌بار است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی گفت: نسل کشی سازمان یافته شیعیان در سراسر جهان در جریان است اما همه سازمان های حقوق بشری، کشورهای سکولار و سازمان ملل ساکت هستند.


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین» ،  حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیر مجلس علمای هند با محکوم کردن حمله تروریستی به مدرسه کودکان بی گناه در پایتخت افغانستان، گفت: حمله تروریستی به یک مدرسه بی گناه کودکان در ماه مبارک رمضان نتیجه پیروی از ایدئولوژی یزیدی است، این افراد دشمنان آشکار خدا و اسلام هستند. ما این حمله تروریستی را به شدت محکوم می کنیم و به خانواده های دختران بی گناهی که در این حمله به شهادت رسیده اند، تسلیت می گوییم.

وی گفت: نسل کشی سازمان یافته شیعیان در سراسر جهان در جریان است اما همه سازمان های حقوق بشری، کشورهای سکولار و سازمان ملل ساکت هستند. جای تأسف است که کشور ما هند نیز اعتراضی در این زمینه نمی کند.

وی از سکوت مسلمانان ابراز ناراحتی کرد و افزود: ما همیشه به ظلم اعتراض کرده ایم چه در فلسطین اتفاق افتاده باشد و چه در میانمار و سایر کشورها. اما جهان اسلام در برابر نسل کشی سیستماتیک شیعیان سکوت اختیار کرده اند که بسیار قابل تأسف و مذموم است.

دبیر شورای علمای هند تأکید کرد: حمله تروریستی به کودکان بی گناه و مردم بی گناه در ماه رمضان نشان می دهد که این افراد دشمنان خدا و نژادی یزیدی هستند. همانطور که ارتش یزدی یک نوزاد شش ماهه، حضرت علی اصغر را در میدان کربلا به شهادت رساند، امروز تروریست های یزیدی تبار نیز کودکان بی گناه را به طرز وحشیانه ای به قتل می رسانند.