جمعه 10 فروردین 1403

16 اردیبهشت 1400

حملات اخیر به تلاویو کابینه نتانیاهو را متزلزل کرد

مسئول امور بانوان حزب الله لبنان با اشاره به موفقیت‌های اخیر مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغال حملات موشکی به اسرائیل غاصب را بسیار موفقیت آمیز خواند و گفت: این حملات سبب شد تا کابیه نتانیاهو متزلزل شود.


به گزارش ستاد خبری دومین کنگره بین المللی قدس شریف، عفاف حکیم، مسئول امور بانوان حزب الله لبنان در همایش بانوان و قدس شریف که عصر روز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه 1400 به صورت مجازی از طریق شبکه عبرات پخش شد، اظهار کرد: در این سال ها هدف گذاری خوبی برای قدس شریق گذاشته شده است، هم اینک عرصه بر رژیم صهیونیست ها تنگ آمده است.

وی با بیان اینکه اولین پیروزی ها برای مسلمانان و فلسطین ها در حال رقم خوردن است، تصریح کرد: حملات فلسطین ها باعث تزلزل کابینه نتانیاهو شده است، درس بزرگی برای مستکبران است و باید بدانند که تفکرات اسلامی نمی گذارد آن ها بیش از این پیشروی داشته باشند و یا افکار پلیدشان را در فلسطین رقم بزنند.

مسئول امور بانوان حزب الله لبنان تأکید کرد: خوشبختانه اتفاق خوبی در حال رخ دادن است و در فلسطین نشانه هایی از آیات الهی را شاهدیم که چنین از مظلوم حمایت می کند تا چنین استقامتی را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: همه جوامع اسلامی بدانند راه نجات در وحدت است و نگذارند دشمنان در جامعه اسلامی نفوذ کند، این یک فریضه الهی است و همه موظفیم از ملت مظلوم و حرکت مقدس قدس شریف حمایت کنیم.