جمعه 31 فروردین 1403

11 مهر 1399

سفر رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور به استان قزوین/ اربعین مانور قدرت معنوی برای پیروان اهل بیت (ع) است

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی کشور گفت: اربعین به مانور قدرت معنوی برای پیروان اهل بیت(ع) تبدیل شده است و در عراق فراتر از قومیت ها و ملیت ها برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، به نقل از  خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حمید احمدی، امروز در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین که در سازمان حج و زیارت استان قزوین برگزارشد گفت: بصیرت صرفاً شناخت معنویات نیست بلکه شناخت درست و به موقع دشمن است که حضرت زینب نمونه اعلایی برای بصیرت و دشمن شناسی است.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور برگزاری محافل قرآنی در ادارات، نمایش های آیینی، تئاتر خیابانی و اجرای گروه های سرود را از برنامه های پیش بینی شده در اربعین حسینی اعلام و بیان کرد: مراسم زیارت اربعین روز بیستم صفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: کشورهای غربی به خصوص آمریکا قصد دارند فرماندهان مقاومت را در کنار فرماندهان تروریستی همچون بن لادن قرار می دهند.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان ضد تروریست بودند که این مهم باید توسط مبلغان و فعالان فضای مجازی در عرصه جهانی فرهنگ سازی شود.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین  کشور با تاکید بر اینکه وحدت عامل پیروزی است، بیان کرد: دشمنان قصد دارند رابطه مردمی ایران و عراق را خدشه دار کند و به شدت باید مراقبت فعالیت معاندان در این زمینه باشیم.

دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین

حجت الاسلام احمدی در سفر یک روزه به استان قزوین همچنین با مدیر حج و زیارت استان قزوین دیدار و از تلاشهای ارزشمند وی در برگزاری برنامه های ایام ماه محرم و صفر قدردانی کرد.

مهندس یوسفی مدیر سازمان حج و زیارت استان قزوین در این دیدار ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام احمدی گفت:خوشبختانه استان قزوین و مدیران دستگاههای اجرایی استان قزوین همیاری وهمکاری خوبی با این نهاد دارند به ویژه حوزه علمیه قزوین که با تلاش های صورت گرفته برنامه های فرهنگی متنوعی از سوی حجت الاسلام افشار در حوزه علمیه قزوین در این سال ها انجام گرفته که جای تقدیر است.

در پایان این برنامه همچنین از حجت الاسلام علیمحمدی، مسئول فرهنگی اداره آب و منطقه ای قزوین و مهندس ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین به خاطر همکاریو عامل سازنده با ستاد اربعین حسینی استان قزوین تقدیر شد.