سه شنبه 29 اسفند 1402

30 شهریور 1399

اقدام ویژه وزارت نیرو در شبیه سازی پیاده روی اربعین

اقدام ویژه وزارت نیرو در شبیه سازی پیاده روی اربعیندر اقدامی ویژه، موکبی را در عمود 1399 مسیر پیاده روی اربعین، شبیه سازی کردیم، این عمود، همان ستونی است که به محض رسیدن به آن، چشم زائران به بارگاه مطهر حضرت قمر بنی هاشم(ع) مزین می شود.


اقدام ویژه وزارت نیرو در شبیه سازی پیاده روی اربعین

به گزارس پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، جعفرزاده، رئیس بسیج وزارت نیرو، از برگزاری نمایشگاه «چله اقتدار» به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همه ساله در ایام پیاده روی اربعین حسینی، مجموعه وزارت نیرو، برنامه های مختلفی را در حوزه موکب های حاضر در مرز ایران و عراق و همچنین در مسیر پیاده روی و در شهر نجف و کربلا، در زمینه تامین آب و برق موکب ها همکاری دارد.

وی افزود: امسال با توجه به مسائلی که به وجود آمده و تصمیم به عدم برگزاری پیاده روی اربعین، نمایشگاهی در مجموعه وزارت نیرو طراحی شده و در چند بخش به ارائه خدمات می پردازد.

جعفرزاده با اشاره به جزئیات این نمایشگاه عنوان کرد: در نمایشگاه چله اقتدار، خدماتی در زمینه سلامت ارائه و  آیتم های سلامت بازدید کنندگان اندازه گیری می شود، همجنین در بخش بسیج مهندسی، نخبگان مجموعه به فعالیت می پردازند.

وی با اشاره به طراحی ویژه برنامه اربعینی این وزارت خانه تصریح کرد: در اقدامی ویژه، موکبی را در عمود 1399  مسیر پیاده روی اربعین، شبیه سازی کردیم، این عمود، همان ستونی است که به محض رسیدن به آن، چشم زائران به بارگاه مطهر حضرت قمر بنی هاشم(ع) مزین می شود، ما با رعایت اصول بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت نیرو، در ایام برگزاری نمایشگاه، پذیرای علاقه مندان هستیم، تا بتوانیم، با توجه عدم حضور هم وطنان در پیاده روی امسال، حال و هوای ایام اربعین و این سفر معنوی را برای مردم تداعی کنیم.

رئیس بسیج وزارت نیرو در پایان گفت: این نمایشگاه از دیروز آغاز و به مناسبت هفته دفاع مقدس، تا پایان هفته جاری برپا خواهد بود، اما به دلیل استقبال مردم، ممکن است موکب ما تا ایام اربعین حسینی ادامه پیدا کند.