شنبه 1 اردیبهشت 1403

25 شهریور 1399

جلسه کمیته کارگروه بانوان اربعین استان گیلان تشکیل شد

نخستین جلسه کمیته کارگروه بانوان اربعین استان گیلان در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری - سالن غدیر استان تشکیل شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، در جلسه  کمیته کارگروه بانوان اربعین استان گیلان که امروز سه شنبه 25 شهریور ماه تشکیل شد کرم بیجاری رئیس این کمیته در استان  بر اهمیت بالا و ارزش معنوی مراسم اربعین حسینی (ع) تاکید نمود که اربعین جزء هویت جامعه ماست و نمی توانند آن را از جامعه ما بگیرند .

وی با اشاره به این که اربعین امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به گونه ای دیگر باید برگزار شود، در فضای مجازی باید نشان دهیم حسینی هستیم و می مانیم و وظیفه امروز ما زینبی عمل کردن است .

 

کرم بیجاری افزود : ما باید در تهیه و توزیع محتوای فرهنگی – سیاسی-اجتماعی و دینی در فضای مجازی با زبان های مختلف برای کاربران پیش بینی کنیم  تا که اربعین امسال با قدرت رسانه های مجازی انجام گردد .  

وی اظهارکرد: بخشی از هزینه سفر زائرین اربعین امسال را برای مشارکت در بازسازی عتبات وعالیات اختصاص داده شود تا بتوانیم  نقش مهمی  در احداث و ساختن صحن و ... داشته و بخشی دیگر را برای کمک مومنانه در نظر گرفته شود .

   کرم بیجاری در خصوص برگزاری مراسم اربعین با رعایت پروتکل بهداشتی  از طریق 128 کانون مساجد که خواهران عهده دار آن هستند و اهدای پک فرهنگی به عنوان نائب الشهید در روز تجمع اربعینی در سراسر استان خبر داد .