پنج شنبه 9 فروردین 1403

16 شهریور 1399

جمع‌آوری نذورات مردمی برای احداث زائرسرا در کربلا

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از فعالیت دفتر این موکب در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برای جمع‌آوری نذورات مردمی جهت احداث زائرسرا در کربلای معلی خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، مسعود راستی، گفت: طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین، امسال به دلیل شیوع کرونا، متأسفانه زائران ایرانی امکان حضور برای زیارت اربعین را ندارند، اما فعالیت موکب احمد بن موسی (ع) برای خدمت به زائران حسینی متوقف نشده است.

وی افزود: امسال تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به یاری خدا در سال آینده مراسمی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته را در اربعین حسینی در کربلای معلی برگزار کنیم و البته این مسئله یاری مردم و عاشقان سیدالشهدا (ع) را می‌طلبد.

راستی از فعالیت دفتر موکب احمد بن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: این دفتر از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای جمع‌آوری نذورات مردمی به‌صورت نقدی یا غیرنقدی باز است.

مدیر اجرایی موکب احمد بن موسی (ع) اظهار کرد: به‌دلیل شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت زائران، بنا داریم که به یاری خدا، زائرسرایی را در کربلای معلی احداث کنیم و در این زمینه نیازمند کمک مردم، خیران، نیک‌اندیشان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) هستیم تا از این طریق بتوانیم برای حفظ سلامت زائران در کربلای معلی در سال‌های آینده تمهیدات خوبی را بیندیشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیازمند جمع‌آوری نذورات مردمی برای خرید زمینی در کربلای معلی هستیم، گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برای حفظ سلامت زائران در اربعین سال‌های آینده انجام دهیم به‌همین دلیل می‌خواهیم زائرسرا را در کربلای معلی احداث کنیم.

راستی، ساعت کار دفتر موکب احمدبن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را همه روزه از هنگام نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۳ اعلام کرد و گفت: خیران و عاشقان سیدالشهدا (ع) می‌توانند نذورات حسینی خود را به شماره کارت ۱_۵۵۵۵۵۵۵_۴۳_۲۵۴۷ به‌نام موکب احمد بن موسی (ع) واریز کنند.

مدیر اجرایی موکب احمد بن موسی (ع) در پایان از عموم مردم خواست تا برای رفع بیماری کرونا دعا کنند تا بتوانیم باز هم شاهد حضور گسترده زائران در اربعین حسینی باشیم.