جمعه 31 فروردین 1403

01 شهریور 1399

تاکید استاندار هرمزگان بر استمرار فعالیت های فرهنگی اربعین

همتی استاندار هرمزگان در دیدار با مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان بر فعالیت جدی ، مستمر و متنوع فرهنگی اربعین تاکید کرد .


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ، همتی استاندار هرمزگان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حاجبی ، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان ، بر فعالیت های جدی ، مستمر و متنوع فرهنگی اربعین حسینی ( ع ) تاکید کرد .
 وی با بیان اینکه ، اگر در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا اعزام زائر به کشور عراق متوقف و همه کمیته های ستاد اربعین تعطیل شود ، کمیته فرهنگی و هنری باید فعالیت بیشتری در زمینه اشاعه فرهنگ عاشورای حسینی و پیام اربعین در سطح کشور داشته باشد ، تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان را موظف به همکاری با این کمیته دانست .
حجت الاسلام حاجبی ، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان هرمزگان نیز در این دیدار صمیمی ضمن قدردانی از تلاش های استاندار هرمزگان به عنوان رئیس ستاد اربعین استان در سال های گذشته گفت : فعالیت های متنوع هنری و فرهنگی مانند برگزاری مسابقات مختلف از جمله حفظ زیارت اربعین ، دلنوشته و عکس از روضه های خانگی در قالب برنامه تا اربعین از طریق فضای مجازی و برپایی موکب های مجازی ، توسط این کمیته برگزار خواهد شد .