پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

22 خرداد 1399

جلسه مشترک امور بین‌الملل حوزه علمیه با کمیته فرهنگی اربعین

جلسه مشترک مرکز امور ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، امروز در قم تشکیل شد.


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در گفتگو با پایگاه خبری پیام اربعین گفت: به منظورهماهنگی حوزه اربعین در امور فرهنگی، پژوهشی، مطالعاتی جلسه مشترک مرکز امور ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین برگزار شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی در حوزه های علمیه وجود دارد، افزود: باید در حوزه اندیشه، فکر و تولیدات محصولات در حوزه بین الملل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه استفتاده کرد که در این جلسه این موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین خاطرنشان کرد: ما در اربعین با طیف های مختلف از فرهیختگان، ادیان و مذاهب مواجه هستیمو که به تولیدات فاخر و ارزشمندی نیاز داریم و به یقین باید از ظرفیت حوزه علمیه در این زمینه استفاده کرد به همین منظور برای هماهنگی و فعالیت مشترک و استفاده از ظرفیت همه نهادها این جلسه تشکیل شد.

وی یادآور شد: در این جلسه مقرر شد، مروز بر ظرفیت های موجود صورت بگیرد و همچنین کارگروه مشترکی تشکیل شود تا از نهادهای دیگر در این خصوص استفاده کنیم.