شنبه 1 اردیبهشت 1403

31 اردیبهشت 1399

نقش سرداران شهید مقاومت در مبارزه با صهیونیسم

الدعمی با اشاره به نقش سرداران شهید مقاومت در مبارزه با صهیونیسم گفت: با حضور و تلاش افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی اسرائیل به اهداف خود در منطقه نرسیده و هر روز بیش از گذشته ضعیف می‌ شود.


به گزارش پایگاه خبری پیام اربعین، دکتر منیر عبدالعالی الدعمی عصر سه شنبه در کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با اشاره به چالش های فلسطینیان و عرب های ساکن فلسطین اظهار داشت: اسرائیل می‌ خواهد با استفاده از تعصبات مذهبی بین مردم این منطقه نفرت ایجاد کند و با این وسیله برخی از گروه های مذهبی منطقه را به خودشان ملحق کنند.
استاد دانشگاه کربلا در ادامه عنوان کرد: آنها تلاش می‌ کنند تا بذر فتنه را بین مسیحیان و مسلمانان بکارند و از این طریق به اهداف خود برسند.
وی با اشاره به این که خود مسیحی ها می‌ دانند که وحدت با مسلمانان اهمیت زیادی دارد، گفت: چالش دوم یهودی سازی قدس شریف است که آنها می‌ خواهند هویت شهر قدس را تغییر داده و آن را تبدیل به یک شهر یهودی کنند.
عبدالعالی الدعمی بیان داشت: آنها تلاش می‌ کنند تا زمین های قدس را مصادره و جغرافیای سرزمین های اشغال شده را گسترش دهند و می‌ خواهند شهر قدس را از اهالی مسلمان و افراد بومی خالی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اسرائیلی ها همچنین می‌ خواهند در ترکیب جمعیتی فلسطین، دست ببرند تا بتوانند حاکمیت خودشان را در این منطقه تقویت کنند و این اقدام همانطور که به جامعه مسلمان قدس آسیب می‌ زند برای جامعه مسیحیان هم آسیب دارد و به همین خاطر وحدت مسیحیان و مسلمان ها ضرروی تر به نظر می‌ آید.
این استاد دانشگاه با اشاره به نقش سرداران شهید مقاومت در مبارزه با صهیونیسم گفت: با حضور و تلاش افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی اسرائیل به اهداف خود در منطقه نرسیده و هر روز بیش از گذشته ضعیف می‌ شود.