پنج شنبه 9 فروردین 1403

31 اردیبهشت 1399

اسرائیل رژیمی ضعیف و از بین رفتنی است

مرتضی زیدی با بیان این که اسرائیل رژیمی ضعیف و از بین رفتنی است، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، آنها آینده را نخواهند دید و از این رو حق نظر دادن در مورد آینده امت اسلامی را نخواهند داشت.


به گزارش پایگاه خبری پیام اربعین، دکتر سید علی مرتضی زیدی عصر سه شنبه در کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و ضرورت مقابله آن اظهار داشت: بدترین ظلم ها و ستم ها و ظالمان و ستمگران همگی از بین خواهند رفت و آن زمان ظهور امام عصر است.

این اندیشمند پاکستانی با اشاره به این که صهیونیسم به زودی از بین خواهد رفت، ابراز داشت: بی شک ظلم و ستمی که بر فلسطینیان روا داده می‌ شود، از بین خواهد رفت و بر روی این زمین قرار است که عدل و انصاف گسترش یابد، هرچند اگر 30 یا 40 سال قبل کسی چنین چیزی می‌ گفت، غیر قابل تحقق به نظر می‌ رسید.

وی بیان داشت: اما به شکر خدا چهل سال قبل، آن سید بزرگوار امام خمینی(ره) ندایی سر داد که از ما می‌ خواست برای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین به میدان نبرد بیاییم و روز قدر را برگزار کنیم و انشاءالله خداوند متعال نصرت خواهد کرد.

مرتضی زیدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر بخواهیم امروز را با چهل سال قبل مقایسه کنم، دنیا تغییر کرده همانطور که سید مقاومت چند سال قبل فرموده بود که رژیم صهیونیستی ضعیف تر از خانه عنکبوت است که البته ایشان این مطلب را از روی بصیرت خودش گفته بودند و امروز همه ما می‌ بینیم که این رژیم واقعا از خانه عنکبوت ضعیف تر است.

وی با بیان این که فلسطین و لبنان با مقاومت خود، اسرائیل را به مرز نابودی نزدیک کرده اند، گفت: مقام معظم رهبری چه زیبا به اسرائیلی ها فرمودند که شما به حول و قوه الهی 25 سال آینده را نخواهید دید، حال چطور شما در مورد آینده امت اسلامی نظر می‌ دهید؟

این شخصیت مبارز پاکستانی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: همه ما مسؤولیت های زیادی در زندگی داریم که یکی از آنها امروز فریاد کشیدن بر سر ظلم است، همانطور که پیامبرش ابراهیم از عابدان زمان خود بود ولی وقتی مأموریت مبارزه با ظلم را پیدا کرد، بت شکنی را آغاز کرد.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی آینده ای ندارد و خداوند در آینده نزدیک طبق صریح آیات قرآن، مستضعفان را حاکم زمین خواهد کرد و امیدواریم که همه ما در راه نصرت امام زمان(عج) بتوانیم تلاش کرده و در نهایت به شهادت برسیم.